سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دادوستد سهام ۱۱ شرکت در جریان معاملات بورس تهران در روز سه‌شنبه ۲۷ اسفند ماه از سر گرفته شد.

در این روز نماد صنعتی پارس خزر و سیمان کرمان، دشت مرغاب، سیمان فارس، کاشی و سرامیک سعدی با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ و اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ بازگشایی شد.

پرمیت پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان آذر ۸۸ و صنایع سیمان غرب با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ به چرخه معاملات بورس اوراق بهادار تهران بازگشتند.

از سوی دیگر امروز نماد معاملاتی ایرانیت هم پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور اصلاح اساسنامه و مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده به منظور انتخاب اعضای هیأت مدیره باز شد و سهامداران دادوستد سهام ساسان را نیز پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده به منظور انتخاب اعضای هیأت مدیره و با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ۸۸ از سر گرفتند.

امروز همچنین نماد موتوژن پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و صنایع شیمیایی ایران با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ و با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ و پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور اصلاح اساسنامه آماده انجام معامله شد.

کد خبر 77405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز